Convocatorias Programa de Becas UVa-Santander Iberoamérica+Asia

BECAS

El Vicerrectorado de Internacionalización de la Universidad de Valladolid, con el patrocinio del Banco Santander, convoca 30 becas para realizar estudios de Máster Universitario Oficial ofertados durante el curso 2021-2022 en la Universidad de Valladolid destinadas a profesores de universidades socias y a estudiantes de Iberoamérica y Asia, preferentemente procedentes estos últimos de Brasil e India.

Además, el Vicerrectorado convoca 20 becas para realizar estudios de Máster Universitario Oficial en nuestra Universidad durante el curso 2021-2022 en las áreas de Ciencias, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas (STEM) destinadas a profesoras de universidades socias y a egresadas universitarias de Iberoamérica y Asia, preferentemente de Brasil e India.

Podrás encontrar más información en los siguientes enlaces: IBEROAMÉRICA+ASIA y STEM-WOMEN.

SCHOLARSHIPS

The Vice-Rectorate for Internationalization of the University of Valladolid (UVa), with the sponsorship of the Santander Bank, is launching the call for applications for 30 scholarships to undertake official master courses at our university during the 2021/2022 academic year aimed at professors of partner universities and at students from Latin American and Asian countries, preferably Brazil and India.

In addition, the Vice-Rectorate is launching the call for applications for 20 scholarships to undertake official master courses at our university during the 2021/2022 academic year in the fields of Science, Tecnology, Engineering and Mathematics (STEM) aimed at female professors of partner universities and at female students from Latin American and Asian countries, preferably Brazil and India.

You can find more information in the following links: LATINAMERICAN+ASIAN y STEM-WOMEN.

Feb 9, 2021 | 0 Comentarios